Meteen naar de inhoud

Profielschets:

Per 1 september zoeken wij naar een leerkracht (0,6 fte) voor de bovenbouw

Onze school

Het motto van kindcentrum de Zevensprong is: natuurlijk nieuwsgierig!
Kindcentrum de Zevensprong heeft vijf waarden, die vertaald zijn in vier sprongen die het onderwijsconcept vorm geven

Verbinding: Samen ver springen

Autonomie: Ik spring eruit

Welbevinden en betrokkenheid: Spring in het diepe

Duurzaamheid: Spring in het veld

Vanuit deze sprongen cre
ëren we samen met de kinderen en ouders een leergemeenschap waarin ieder kind optimale kansen krijgt om zichzelf te ontwikkelen en samen met anderen te groeien en bloeien in een veilige en groene omgeving. Bewegend leren, buiten leren en groepsdoorbrekend werken in de bovenbouw staan hoog op de agenda.

Sprong voor sprong

• Samen ver springen: werk jij graag samen met het kind, ouders en je collega’s om zo de leerling maximaal tot bloei te krijgen en eigenaar wordt van zijn leerproces?
  • Ik spring eruit: laat jij kinderen hun eigen pad bewandelen en begeleid jij ze daarin? Heb je hoge verwachtingen?
  • Spring in het diepe: geef jij kinderen de vrijheid waar ze verantwoordelijkheid voor kunnen dragen?
  • Spring in het veld: denk jij groen, bewegend en duurzaam?

Professionalisering

·                 Weet jij waar je goed in bent en waar jezelf wil groeien en ontwikkelen?

·                 Neem jij het team mee in je ontwikkelingen?

·                 Maak jij gebruik van de talenten en kwaliteiten van je collega’s?

·                 Ben jij een teamplayer die graag samenwerkt maar ook staat voor haar/zijn visie?

Scholing

We nodigen je van harte uit na te denken over je ontwikkeling en ieder geval de volgende scholing te volgen:

·                 Pedagogisch Tact – CPC

Als leerkracht bieden je…

• De mogelijkheid om zelf te blijven leren, nieuwsgierig te blijven.
  • Salaris conform CAO PO schaal L10 of L11, afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een laptop voor de uitvoering van je functie.
  • Keuze uit deelname fietsplan of bedrijfsfitness en vakbondscontributie.
  • Elke week vers fruit op school voor medewerkers.

Onze organisatie

Kindcentrum de Zevensprong is onderdeel van stichting Best Onderwijs. Best Onderwijs bestaat uit zeven scholen gevestigd in Best.

In deze snel veranderde wereld neemt complexiteit toe en is het belangrijk dat kinderen zich breed ontwikkelen. Dat vraagt om inspirerend en eigentijds onderwijs, waarin kinderen hun eigen wijsheid versterken, duurzame en respectvolle keuzes maken, zelfverantwoordelijk leren en samenwerken, bewust zijn van hun kwaliteiten en die op een ondernemende manier presenteren en ontplooien.

Wij werken samen met onze medewerkers aan een betekenisvolle, uitdagende en professionele werkplek waar de eigen deskundigheid van grote waarde is. Ze hebben alle ruimte om met hun eigen ambitie en passie bij te dragen aan onze opdracht.

Onze waarden zien we als leidraad voor al onze activiteiten en zijn het uitgangspunt van ons handelen:

• Zelfsturing
  • Verantwoordelijkheid
  • Samenwerking
  • Inspiratie
  • Ondernemerschap

Meer informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sofie Maas, directeur. Telefoonnummer 0499-330475 of zevensprong@bestonderwijs.nl

Solliciteren

Stuur je sollicitatie voor 27 mei 2022 naar sofie.maas@bestonderwijs.nl.
Gesprekken vinden plaats op 1-2 juni.