Op de dag van de leraar zijn alle medewerkers van stichting Best Onderwijs getrakteerd op de Conferentie leerKRACHT.
Tijdens deze conferentie heeft eerst Daan Quakernaat een inspirerend verhaal gehouden over kathedralen bouwen.
Elke dag opnieuw bouwen wij onze kathedralen: samen als bestuur, als school, als leerkracht. Fouten maken mag en durf te dromen

Daarna mochten alle medewerkers twee workshops volgen over uiteenlopende thema’s. Onderwerpen die de revue gepasseerd zijn, zijn onder andere programmeren, sport en spel, planwerk en creativiteit en mindsets. Het merendeel van deze workshops werd gegeven door mensen uit de stichting, elk met hun eigen talenten.

Na de workshops volgde er nog een pakkend verhaal op inhoud van Marcel van Herpen, tevens de kick-off van het traject Pedagogisch Tact dat de komende jaren in de stichting vorm gaat krijgen.

We sloten deze inspirerende dag af met een borrel en een optreden van The Bekkersband. Al tijdens deze borrel zoemden de enthousiaste reacties in het rond en ook uit de evaluatieformulieren die de mensen hebben ingevuld, wordt de dag beoordeeld met een 8, waarbij kreten als ‘inspirerend’, ‘geweldige dag’ en ‘volgend jaar weer’ vaker terugkomen. Al met al hebben we dus een leerzame, leuke en zeer inspirerende dag achter de rug!